Balıkesir Genç İş Adamları Derneği’miz tarafından hazırlanan “Balıkesir İş Dünyasında Değişim ve Gelişim Zamanı“ başlıklı projemizin ilk izleme toplantısı 9 Temmuz 2020 Perşembe günü dernek merkezimizde gerçekleştirildi.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonunda Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından 2019 yılında ilan edilen İşletmelerde Stratejik Yapılanma Mali Destek Programı (SAYA) kapsamında; Balıkesir Karesi Belediyesi, Balıkesir Ticaret Odası, Balıkesir Sanayi Odası ve Balıkesir Ticaret Borsası’nın iştirakleriyle başlatılan, Derneğimiz koordinasyonunda; TR22 Düzey 2 Bölgesinde faaliyet gösteren 30 adet işletmenin kurumsal kapasitelerinin geliştirilmesine yönelik; kurumsal yönetim ,dijitalleşme ve yenilikçi pazarlama kapasitesini artırmaya yönelik sanayi ve teknoloji alanlarında üretim, pazarlama ve istihdamı doğrudan etkileyecek yenilikçi, dijital ve stratejik altyapı yatırımlarının gerçekleştirilmesi, işletmelerin sürdürülebilir altyapısının geliştirilmesine yönelik optimizasyon uygulamalarının ve işbirliğinin geliştirilmesi hedeflenen projenin sözleşmesi 29 Mayıs 2020 Cuma günü ajans merkezinde imzalanarak fiili olarak başlatıldı.
Proje uygulama sürecine başlanması noktasındaki ilk izleme toplantısı; Başkanımız Sayın Emrah BİLCANLI ile birlikte Başkan Yardımcımız Sayın Cem OVACIK, Genel Sekreterimiz Sayın Hakan TUR, Basın Sözcümüz (Hukuki İşlerden Sorumlu YK Üyesi) Sn. Özgür FİSKECİ ve Yönetim Kurulu Danışman Üyemiz Sayın İbrahim ONUR ile GMKA Uzman ekibi Sayın İsmail ÇELİK ve Sayın Cansu ATILGAN‘ ın katılımıyla dernek merkezimizde gerçekleştirildi.
Başkanımız Sayın Emrah BİLCANLI, “Derneğimiz adına ilk kez gerçekleştirilen ve öncelikli hedefimizin işletmelerimize değer katarak, bölgemizdeki diğer işletmelerin de projemizin faaliyetlerinden dolaylı olarak faydalanacağı, Balıkesir’imiz ve ülkemiz adına katma değer sağlamak olduğu projemizin ilimiz ve bölgemiz adına hayırlı olmasını dileriz” dedi.
Karşılıklı iyi dilek ve temennilerin ardından toplantı sona erdi.